Trommelkruis gebroken W5000 WPS Supertronic
Citaat van W5000supertronic op 7 december 2024, 19:34Goedenavond,
Het trommelkruis van mijn zeer dierbare W5000 wps supertronic is gebroken, verlengde en betaalde garantie was tot vorig.Wat nu ?
20 jaar is kennelijk niet meer de standaard
Goedenavond,
Het trommelkruis van mijn zeer dierbare W5000 wps supertronic is gebroken, verlengde en betaalde garantie was tot vorig.
Wat nu ?
20 jaar is kennelijk niet meer de standaard
Citaat van W5000supertronic op 23 december 2024, 03:26Toch maar uit elkaar gehaald, dit is bizar
Toch maar uit elkaar gehaald, dit is bizar
Geüploade bestanden:Citaat van Nick1984 op 6 januari 2025, 01:27Yes dit is een bekend probleem. Dat trommelkruis is volledig opgevreten door de combinatie van vetluis en wasmiddelen.
dit is op te lossen door een ouderwets gietijzeren kruis te monteren. En dan ook maar meteen de kogellagers/simmering e.d. meepakken. Uiteraard alles goed schoonmaken voordat je hem weer in elkaar zet. Dan kan die er weer jaren tegenaan.
ps: en ééns per maand een lege intensieve was met verhoogde waterstand op 95°C draaien. Of de handdoeken van het douchen opsparen en deze op kookwas draaien. Mijn Miele W765 draait al 43jaar zonder problemen.
Yes dit is een bekend probleem. Dat trommelkruis is volledig opgevreten door de combinatie van vetluis en wasmiddelen.
dit is op te lossen door een ouderwets gietijzeren kruis te monteren. En dan ook maar meteen de kogellagers/simmering e.d. meepakken. Uiteraard alles goed schoonmaken voordat je hem weer in elkaar zet. Dan kan die er weer jaren tegenaan.
ps: en ééns per maand een lege intensieve was met verhoogde waterstand op 95°C draaien. Of de handdoeken van het douchen opsparen en deze op kookwas draaien. Mijn Miele W765 draait al 43jaar zonder problemen.