Please or Registreren to create posts and topics.

Probleem Miele wasmachine W4144

Ik heb een W4144 gekregen van iemand die het beu is om steeds weer kapotte kledingstukken uit het machine te halen nadat deze gewassen zijn. Deze persoon zegt dat er al meerdere malen een technieker is langs geweest om het toestel na te zien. De machet is ook al enkele malen vervangen geweest. Ik heb zelf de machine gedemonteerd, kuip open en de trommel eruit. Ik vond wel een ballijn van een hemdskraag die vastzat tussen de wand van de trommel en een van de driehoekige modules aan de binnenkant van de trommel. De machet was kapot en heb deze ook vervangen. Enkele wasbeurten was er niets aan de hand maar vandaag kwam er een katoenen onderhemd uit de machine waarvan een schouderband scheuren vertoonde. Heeft iemand dit ook ooit voorgehad of weet iemand hier een oplossing voor.

groetjes,

Louis

De trommel moet worden ontdaan van alle vreemde voorwerpen, zoals draden en kleine voorwerpen die tijdens het wassen per ongeluk in de trommel kunnen zijn gevallen. Open de deur na het wassen enige tijd om te voorkomen dat onaangename geurtjes zich in de trommel ophopen. Reinig de rubberen delen van de was-droogcombinatie van zeepschuim en wrijf ze droog.

Scroll naar boven
Scroll naar top