Miele Super Electronic T372: vochtigheidsgraad censor
Citaat van Hansgr1 op 6 april 2026, 18:12Beste forumleden, ik ben op zoek naar de koolstofblokjes die gebruikt worden voor het meten van de vochtigheidsgraad van de te drogen was. De blokjes bevinden zich aan de buitenlant van de trommel van de droger. Deze maken een sleepcontact met een soort rails op de trommel en zijn door het vele gebruik (machine is van 1986) versleten. Is er iemand die weet hoe ik aan vervangende blokjes kan komen? (Zie bijgevoegde foto van onderdeel). Alvast dank voor jullie reacties. Vriendelijke groet, Hans
Beste forumleden, ik ben op zoek naar de koolstofblokjes die gebruikt worden voor het meten van de vochtigheidsgraad van de te drogen was. De blokjes bevinden zich aan de buitenlant van de trommel van de droger. Deze maken een sleepcontact met een soort rails op de trommel en zijn door het vele gebruik (machine is van 1986) versleten. Is er iemand die weet hoe ik aan vervangende blokjes kan komen? (Zie bijgevoegde foto van onderdeel). Alvast dank voor jullie reacties. Vriendelijke groet, Hans
Geüploade bestanden: