Twindos is niet meer zichtbaar op het scherm
Citaat van Arjen2305 op 22 juli 2024, 21:10Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om twindos aan te zetten op het scherm van de wasmachine.
Ik heb de instellingen van Twindos gecontroleerd, tevens ook de wasmachine enige tijd spanningsloos gemaakt en van de gebruiksaanwijzing wordt ik ook niets wijzer.
Wie heeft de oplossing voor dit probleem?
Groet,
Arjen
Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om twindos aan te zetten op het scherm van de wasmachine.
Ik heb de instellingen van Twindos gecontroleerd, tevens ook de wasmachine enige tijd spanningsloos gemaakt en van de gebruiksaanwijzing wordt ik ook niets wijzer.
Wie heeft de oplossing voor dit probleem?
Groet,
Arjen
Citaat van Nous112 op 28 juli 2024, 11:24Beste Arjan,
wij hadden hetzelfde probleem, Twindos 1 had zich vacuüm getrokken en Twindos 2 was leeg. Echter geen melding hierover gekregen in het display of de app. Na reinigen van Twindos 2, het vervangen ervan en het ontluchten van Twindos 1 ( pennetje in de aansluiting op de Twindos flacon steken).
Beste Arjan,
wij hadden hetzelfde probleem, Twindos 1 had zich vacuüm getrokken en Twindos 2 was leeg. Echter geen melding hierover gekregen in het display of de app. Na reinigen van Twindos 2, het vervangen ervan en het ontluchten van Twindos 1 ( pennetje in de aansluiting op de Twindos flacon steken).
Citaat van Arjen2305 op 1 augustus 2024, 15:00Bedankt voor je reactie Nous112!
Ik heb het controleert en helaas is dit niet het probleem bij ons, maar bedankt voor je tip.
Groeten,
Arjen
Bedankt voor je reactie Nous112!
Ik heb het controleert en helaas is dit niet het probleem bij ons, maar bedankt voor je tip.
Groeten,
Arjen
Citaat van BasBrugge op 15 februari 2025, 07:25Dag Arjen
ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
hopelijk kun je me helpen
Mvg Bas
Dag Arjen
ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
hopelijk kun je me helpen
Mvg Bas
Citaat van Arjen2305 op 15 februari 2025, 11:07Citaat van BasBrugge op 15 februari 2025, 07:25Dag Arjen
ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
hopelijk kun je me helpen
Mvg Bas
Uiteindelijk is er een geheel nieuwe printplaat gemonteerd Bas. Dit had nogal wat voeten in de aarde daar de Miele garantie was verlopen. Als consument heb je recht op een deugdelijk product en dat garantie van Miele wettelijk gezien niet van invloed is (hier heeft de consumentenbond ook een artikel over geschreven). Uiteindelijk ook de verkoper Exert ingeschakeld, die moet zorgen dat de garantie wordt uitgevoerd. Dat heeft Expert in Emmen uitstekend uitgevoerd. De printplaat is vervangen en we hebben er niets voor betaald.
Groet,
Arjen
Citaat van BasBrugge op 15 februari 2025, 07:25Dag Arjen
ik heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
hopelijk kun je me helpen
Mvg Bas
Uiteindelijk is er een geheel nieuwe printplaat gemonteerd Bas. Dit had nogal wat voeten in de aarde daar de Miele garantie was verlopen. Als consument heb je recht op een deugdelijk product en dat garantie van Miele wettelijk gezien niet van invloed is (hier heeft de consumentenbond ook een artikel over geschreven). Uiteindelijk ook de verkoper Exert ingeschakeld, die moet zorgen dat de garantie wordt uitgevoerd. Dat heeft Expert in Emmen uitstekend uitgevoerd. De printplaat is vervangen en we hebben er niets voor betaald.
Groet,
Arjen